Ska man ta och sova kanske??

Jag är verkligen helt slut efter denna underbara dag..

Som jag tidigare skrev så har denna dagen spenderats med mina vänner, åkte ner på stan och mötte upp Elle, Peter, Anna och Björn. Vi kollade en snabbis på pridetåget innan vi vandrade vidare mot drakbåtsfestivalen där vi kikade runt lite bland stånden, alla utom jag och Elle drack lite öl. Jag och Elle kollade på drakrodden där hennes bror deltog.
Allt var underbart, vädret var ungefär som utomlands, varmt och fuktigt :)
Sen for vi som sagt hem till Elle och Peter där vi avnjöt en god middag och kollade lite på hyrfilm..
Vi såg filmen Farsan, har inte så mycket att säga om den, den var väl sådär, hade nog lite mer förväntningar på den. Men men, det är inte alltid som man tänkt sig..
Nu känner jag dock att sömnigheten börjar smyga sig på så jag ska passa på att sova medans jag är trött.
tack för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se