Seriöst

Nu ska jag berätta...
Har suttit och pratat med en kille på nätet ett tag i kväll, tänkte att man kan ju testa det där med blind date, aja, iallafall så har jag ju sett bilder och så på killen och han såg ju fin ut och så. Vi fortsatte att prata tills vi sist bestämde oss för att ses, så en annan duscha o fixa till sig, men när jag kom dit och han mötte mig vid bilen, ja då vettefan om han hade åkt genom skördetröskan i stället för att duscha och fixa sig. NOLL känsla för stil och matcha kläder. Svart mössa, rutiga och för stora shorts, svarta slitna skor och en urtvättad munkjacka, NEJ tack tänkte jag, PANIIIIIIK, hur ska jag ta mig ur detta, men efter ett tag så lyckades jag iaf dra mig mot bilen för att kunna åka därifrån.....
Så NUUUU ska jag sova :)
God natt...

Kommentarer
Postat av: Anton Becker

du är fett snygg :D

2010-08-13 @ 20:49:44
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se