Seg...

Japp, i går vart det som sagt lite party med utgång...
Började dagen med att sola, shoppa, systemet, till mamma för att sedan åka hem och fixa mig inför kvällen. Runt 15:00 tiden åkte jag ner på stan för att hämta Kevin, Jens och Asp, vi drog mot skönsmon, lämnade min bil hemma hos mig och jag hämtade min alkohol, sedan gick vi bort till Sandra och Kevin där tjejerna väntade.
Sedan flödade alkoholen, pratet och ciggaretterna hela kvällen, Micke körde ner oss på stan, ja hem med för den delen, ( tack micke). Kvällen slutade iaf på daltons där vi åt varsin snackstallrik.
Det var en liten snabb sammanfattning av kvällen, jag är som sagt seg så jag orkar inte göra nått detaljerat:)
Tack alla ni som var med igår, jag hade en utomordentlig trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se