Påtryckningar av mina arbetskamrater

Sitter med världens bästa arbetskamrater idag. Dom har mage att påstå att jag inte uppdaterar min blogg, tycker jag gör inget annat :P bloggar i snitt 6,75 inlägg per dag. Men idag har jag inte haft tid att uppdatera, det vart lite panik i morse nämnligen. Jag vart hämtad av Lizette 09,45 men jag vaknade klockan 09,15, så då fanns det tyvärr ingen tid över till att blogg, var ju tvungen att skaffa mig ett utseénde ist, kändes som lite viktigare :)

Just nu sitter jag på lunch, men min lunch åt jag på 2 sek, eller snarare drack för idag bestod min lunch av en naturdiet :) Och nu är jag proppmätt. Tänk att man inte behöver så mycket för att bli mätt. Sen är det inte direkt kul att sitta nere i lunchrummet med massa folk man inte känner än, så jag tyckte att en naturdiet med mina *bitches* här uppe vart alldeles perfekt idag :)

Men nu är det strax dax för en cigg, så jag får väl kalla den för efterrätten då :)

Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se