På jobbet

Nu sitter man på jobbet igen då...

Påvägen till härnösand idag så har jag ringt runt till typ alla bildemonteringar i hela sverige för att jaga reda på en fläktmotor. På Häggs bildemontering fick jag äntligen tag på en, han skulle skicka den idag och den kostar 710 kr inkl frakt, det är iaf 1000 kr billigare än att köpa en ny, man kanske uplevs som snål om man köper begagnat men jag anser att dom 1000 kronorna känner jag att jag kan köpa andra saker för, tex saker till lägeneheten jag flyttar in i på måndag..

idag känner jag mig allmänt less, vet dock inte varför, det bara är så. Kan ha att göra med att hösten är på ingång, jag hatar höst o regn.

Aja, jag ska väl ta och jobba lite så denna dagen tar slut någon gång...

Hörs mer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se