Jag är så jävla....

Trött just nu....

Jag borde ju egentligen sova, för jag ska ju ändå kliva upp klockan sex i morgon bitti. Asså det måste vara satans påfund att kliva upp så okristligt tidigt, borde finnas en lag som säger att man inte får börja jobba före 11,00, MINST!
Asså, jag loggade in på msn nu för en gångs skull, tog inte mer än 5 min så hade typ halva sverige skrivit, aja, det är inte lätt att vara populär :)
Om det kunde bli löööördag snart, då är det 50 årsfest för hela slanten, ska bli så kul att träffa hela släkten, fast jag vet ju hur kvällen kommer sluta, FULLAST VINNER, det är liksom så det funkar i våran släkt, på pappas sida vill jag även tillägga :)
Vad har alla läsare för sig då?
Ska beställa denna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se