Hemma

Fan vilken underbar dag jag har haft....

Dagen började med att jag som vanligt klev upp, duschade, drack kaffe och fixade till ett utseénde. For sen vidare till jobbet, och denna dag på jobbet har vart så underbart bra, fick beröm av min teamleader, känns så skönt att det går åt rätt håll iaf :)
Sen har jag världens bästa arbetskamrater måste jag säga, vi har garva o haft oss idag på jobbet, hände dock en rolig sak som jag inte kan skriva ut här :P
Sen efter jobbet så var jag på nått som man kan kalla dejt, det var för några månader sen jag träffa en kille, sen åkte den killen och jobbade utomlands ett tag, under den tiden så fanns han med i mina tankar hela tiden, kunde liksom inte sluta tänka på honom. Men nu är han iaf hemma och idag träffade jag honom, vi satt vid kajen och hade denna underbara utsikt:
Bättre slut på en arbetsdag får man leta efter :D
Nu ska jag snart fara och hämta bästaste Elle, vi ska ut och fara omkring lite, så denna dagen har varit helt underbar och kommer avslutas alldeles perfekt..
Återkommer mer senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se