Hemma Hos bror

Nu sitter jag hemma hos min bror Peter

Jag sitter och bloggar medans han fixar kaffe :) Sen ska han klippa mig och jag ska förmodligen klippa honom med, sen ska jag hem och äta, jag ska faktiskt tro det eller ej äta idag, det blir kyckling och ris, Sandra är det som står för kockandet så jag får ta diskandet, det är ju inte mer än rättvist :)

Har iaf hunnit med att ta min dagliga prommenad samt solat, passade på att göra båda sakerna på en gång, promenerade till stan och tillbaka, en paus i solariet. Underbart skönt.
På väg hem så möter jag två killar, ja dom kan inte ha vart mer än 10-12 år gamla, dom gick med varsin ciggarett i handen, asså, en annan tyckte det var coolt att röka då man var i den åldern, men nu när man är lite äldre så tycker man att det ser konstigt ut.

Men om doim vill röka, ja då är det ok, kan ju liksom inte säga att det är fel, jag rökte ju själv i den åldern.

Nu ska jag ta ocjh dricka kaffe, sen ska vi klippa oss...


Återkommer lite senare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se