Halva dagen

Nu har halva arbetsdagen gått...

Har precis vart på lunch, idag fick jag iaf sällskap utav tre stycken andra, det har ju liksom inte hänt sen jag började här typ, jag brukar alltid få gå på lunch själv, men inte idag :D

Nu ska man bara jobba sista halvan av dagen, sen blir det hem till sundsvall och ta en sväng i solariet, måste se till att hålla i den snygga brunfärgen jag fått, det är så sjukt jobbigt att börja om från noll igen, och framförallt dyrt, men har man redan brännan så räcker det med 1 gång i veckan för att den ska stanna kvar..

Nu ska jag ta och fokusera på jobbet, inte för att det är så hemkt mycket att göra, men det kan ändå vara bra att vara fokuserad :)

Återkommer lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se