God morgon.....

Nu sitter man som vanligt på jobbet...

Vaknade rätt tidigt i morse, eller tidigt och tidigt, men jag vaknade en timme före väckarklockan. så denna morgon har jag bara kunnat ta det lugnt, tagit hand om tvätten som jag tvättat i natt och bara gjort mig i ordning i lagom takt.

MEN

Det spelar ingen roll hur mycket tid jag än har så slutar det alltid med att jag får stressa till jobbet iallafall, så denna morgon vart precis som alla andra mornar när jag sätter mig i bilen, STREEEEESS...
Hoppas bara att ingen polis läser detta inlägg, men det gick som vanligt 180 till jobbet, haha :P
Jag fattar inte vad det sitter i, ska det vara så svårt att åka ca 15 min tidigare? Ja, tydligen!

Nåväl, nu sitter man ju på jobbet, så nu är allt frid och fröjd :)

Nu ska jag koncentrera mig på jobbet.

Vad händer i helgen då mina vänner? Kommentera och berätta om era helgplaner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se