Tröttis..

Ja det kan man ju säga att jag är, men det gör ingenting, för i kväll kommer Sandra hit :)
Regnar gör det ute, men det gör heller ingenting, Sandra kommer ju i kväll, med andra ord så kan inget förstöra denna dagen :)
Har precis vaknat och nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och ska snart ta o hoppa in i duschen för att göra mig klar för veckans sista jobbpass :)
Jag jobbar till 18:15, men jag lär sitta och vänta på jobbet på sandra som kommer runt 20, vi ska sola så jag ser ingen anledning att jag ska gå hem och sedan tillbaka till stan.
Jaja, nu ska jag fixa till mig, återkommer i kväll.
Blir det en favorit i repris i helgen kanske? den som lever får se :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se