Jasså, det säger du?

... om Seriöst??:
Tänk va känsligt de här blev då, att du var tvungen att lägga upp de i din bögiga blogg... 
Tydligen förstod du inte att kommentaren om stenåldern va ett skämt, men du är blond va?!?
Jag står verkligen för det jag skriver, men man måste väl få skämta lite också va?? Tydligen inte.....

Och om att jag ska skaffa mig ett liv.... 
Hahahahahah, som att ja inte skulle ha ett liv...
Jag har ett helt underbart liv, underbar familj, underbara vänner, underbart jobb... 
Så jag undrar vem som ska skaffa sig ett liv ja????
....................................................................................................................................

JA tänk för att jag var tvungen att lägga upp det på min bögiga blogg. Kul att du kallar det för en bögig blogg, då har jag ju lyckas sprida det budskapet jag vill, att jag är en bög som bloggar. Så där misslyckades du med att försöka trycka ner mig. Ditt misslyckande ledde till att jag lyckades, hoppas det känns bra?
Jag vet inte riktigt om du är färgblind eller nått, men du kan ju se på bilderna att jag inte är blond, även om jag önskade att jag var det, du står uppenbart inte för det du skriver efter som att det inte framgår vem du är, det är ganska fegt tycker jag, och även många andra, so shake what your mama gave ya and shut up!
Ja du verkar ju ha ett väldigt intressant liv eftersom att du har tid att glida in här flera ggr per dag, du har kanske inte fundera på att spendera lite tid på ditt "perfekta" jobb och med din "perfekta" lilla familj, eller dina sk vänner? Jag säger så här, fortsätt du att lev i din perfekta lilla bubbla så fortsätter jag att leva livet med mina verkliga vänner och jobbar på mitt verkliga jobb.
Frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se