Inte normalt..

Usch vad jag är trött...
Det är fan inte normalt att kliva upp 07 för att gå till tvättstugan liksom, men jag hade inte så mycket val då ja ska på kryssning i morgon, då måste man man ju ha rena kläder. Inte för att hela garderoben var skitig men då jag inte vet vad jag ska ha på mig så vill jag ha många alternativ och då måste allt vara rent. I övrigt så är ju jag en kväll/nattmänniska som älskar att sova på morgonen. Jag funkar ju liksom inte som människa dessa tider på dygnet, det fattas ju bara att jag tvättar mina kläder i 95 grader, skulle vara så typiskt mig, men jag tror att jag satt maskin på 40 grader, eller ja är helt hundra på det, fast man vet ju aldrig.
Nu ska jag ha en STOR kopp kaffe och försöka njuta av att vara ledig idag. Men jag ska iaf på möte på jobbet kl 14, det brukar sägas en hel del bra saker på dom så det är lika bra att gå dit, tar ju liksom fem min att gå dit, så en timme på jobbet en ledig dag kan man ju offra :)
återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se