Bögar är äckliga!

Ja tyvärr så har ju vissa den åsikten, normalt så brukar jag inte bry mig, men just nu känner jag bara att det är för mkt sådant, speciellt om det påverkar vissa saker i mitt liv. OK att alla kanske inte kan acceptera det, men då behöver man heller inte yttra sig. JAG har inte VALT att vara gay, det är sådan jag har blivit, inget man kan välja, men för den sakens skull så tycker jag inte att det är ok att någon ska sätta käppar i hjulet för dom som är gay, det är rent ut sagt förjävligt.
Men har ni tänkt på en sak? Vi som är gay kanske tycker att det är exakt lika äckligt att ni som är hetro är hetro? Det har ni förmodligen inte tänkt på, men ÄVEN om vi tycker det så håller vi käften om det, vi vet att alla är olika, det är ju liksom som det är. Men sen finns det ju VISSA som har mer sjukligt betéende än andra. Tyvärr.
Så snälla, håll era åsikter för er själva så är ni snälla.....
More power to the gaypeople....


Kommentarer
Postat av: ...

Ja så va de ju meningen från början och att bögar skulle föröka sig med bögar.. Eller.. För människan är väl till för att fortplanta sig eller hur va det... Nej visst ja, det måste ha vare på stenåldern det...

2011-03-15 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se