Vad är det för fel?

Jag har inte kunna blogga på två dagar, det har liksom vart nått fel så jag har inte kunna skapa nytt inlägg, men nu verkar det vara åtgärdat..
Just nu så sitter jag och dricker kaffe, börjar jobba om en timme så jag borde verkligen göra ett ryck snart, eller?
Efter jobbet så ska jag eventuellt hjälpa till med en flytt, om dom har börjat så ska jag göra det. Kevin och Sandra flyttar ju upp nu :D TACK GODE GUD för det, känns så underbart att några av mina bästa vänner ska flytta hit :) Superfin lägenhet har dom skaffat med, jag och kevin var dit på lunchen i går och kollade för att jag ville se.
Nä nu har jag inte tid med detta längre, måste sätta lite fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se