Trevlig kväll!!

I går vid 16 tiden så kom Sandra, Kevin, deras dotter Miléa samt hunden Tuvalie hem till mig. Jag började med lasagnen på en gång och jag måste ju säga att den vart jääääävligt god, om jag får säga det själv ;)
Till efterrätt så vart det hallon och björnbärspaj, dock så vart den färdig, sån där på påse som man häller i en form, men det var ändå helt ok :)
Efter att vi hade avnjutit denna middag så bestämde jag mig för att sova hemma hos Sandra och Kevin, så därför så såg vi film hemma hos dom istället för hemma hos mig, dock så somnade jag 5 min in i filmen så jag kan inte säga om den var bra eller dålig, men enligt dom som såg på den så var den bra iaf :P
Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att Sandra och Kevin ska bli färdiga så ska jag möta upp dom och gå på Hemköp och handla inför våran picknick som vi ska på idag :)
Mer om den får ni veta i kväll :) Önskar alla en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se