God morgon :)

GUD så skönt det var att sova, vaknade nyss helt utvilad och totalt studsade upp ur sängen, dock så har jag trott att det var fredag idag, men så är ju inte fallet, det är ju faktistk torsdag, men vad gör det :) Snart helg iaf så :)
Till helgen så har jag bjudit hem Kevin och Sandra till mig på middag, ja också lilla Miléa och Tuvis såklart :) Får se dom om dom kommer eller inte, har inte fått ett klart besked än, det kanske skulle komma lite folk till Sandra och då är det ju som det är :D
Känner även att det vore roligt att åka till Sundsvall, får se hur det blir :)
Nu ska jag göra mig klar för denna arbetsdag iaf :) Återkommer lite senare under dagen, eller i kväll.
P & K
Här ser ni mig som mini mini :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se