Vinnare i månadens blogg..

Lovade ju att redan i söndags utse månadens bloggvinnare. Tyvärr så har jag inte haft tid för detta då jag har mkt med jobb samt planering av flytt, kommer bli bättre då jag har rotat mig i nya lägenheten.
Den som har denna blogg känner jag faktiskt. Det är en kille på mitt jobb som har gjort något som inte många i hans ålder har gjort, han har nämligen gjort en gastric bypass operation, och jag måste säga att detta är en väldigt stark och målmedveten kille, inte många som klarar av detta som han har gjort. Nu är han i en fantastisk resa i sin viktnedgång som man kan läsa om i hans blogg. Klicka på bilden så kommer du dit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se