Uppe med tuppen...

Japp, nu är man ledig i fyra dagar, och ändå så sover man inte ut, jag klev upp tidigare idag än vad jag brukar göra då jag jobbar. I natt har jag sovit dåligt, har vaknar typ hela tiden, kroppen kanske var utvilad och inte ville sova, för jag är ju pigg, eller jag, lite sömnig är jag ju, men det är ju för att jag nyss vakna, ge mig bara en dusch på detta så kommer det att bli kanon.
Idag står ett besök till sundsvall på schemat, ska klippa mig hos bror, sen ska jag till förrådet och rota igenom o se om jag hittar lite saker jag saknar, vart ju lite stressigt sist jag var där, sedan ska jag hem till mamma för hon behöver färga håtet så jag ska hjälpa henne med det.
Nu har jag inte tid med detta, ska slänga mig in i duschen, återkommer lite senare...

Kommentarer
Postat av: Maria T-Å

Kan inte mamma färga håret själv? det gör jag, fast det är klart lite skillnad på längd förstås, må så gott KRAM!!!<3<3

2011-02-24 @ 09:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se