Bloggpresentation!

Jag är en 19 årig tjej som driver denna blogg och jag skriver om allt mellan himmel och jord. Det vill säga saker som sker i mitt liv och saker som händer runt omkring mig. Jag är en person full med kärlek och gillar då att skriva söta, rara och gulliga kommentarer till mina läsare, dock vill jag att ni ska veta att det jag skriver, det menar jag från djupet av mitt hjärta! :) I bloggen får ni också se egna fotografier som jag tar. För jag har ett väldigt stort intresse för foto, kanske därför jag går media? Ja! :) Jag försöker också att fixa frågestunder ibland, vilket jag tycker är otroligt roligt. För jag älskar att besvara frågor som folk ställer till mig. Något man också bör veta om min blogg är att det är MIN blogg och jag skriver då om vad jag vill och det får ni läsare bara acceptera, annars behöver man inte besöka min blogg :) Jag mår bra av att blogga, och därför skriver jag om det som jag känner för! :) Hoppas att ni kommer att besöka min blogg ett flertal gånger och tillomed kommenterar, för då blir jag glad :D
Puss / Caroline även känd som Dr3amBejb3/CFotografen.

Min blogg är: Carolinelovedavid.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se