Dax att uppdatera

Som ni vet så är jag mitt i en flytt, har inget bredband hemma för tillfället, så tillfällen till att kunna blogga är väldigt få, men det som glädjer mig är att se att alla mina läsare kommertillbaka varje dag trotts den dåliga uppdateringen, och inte nog med det, det kommer även massa nya läsare varje dag, men snart så kommer vi att ha bredband hemma och då kommer det bli mycket bloggande igen.
Kommer innom kort komma massa bilder på vårt nya boende, än är det inte klart hemma, men de ska vi fixa så fort som möjligt. Synd att den mesta av min tid går åt till att jobba och jag tycker synd om dom som är hemma och håller på och packa upp och ha sig. Ni är grymma och jag ska köra ett jävla race i kväll då jag kommer hem.

Annars är allt bara bra med mig, larmet om att jag höll på att bli sjukt var falskt, det vände liksom, jag är numera frisk som en liten nötkärna :)

Men men, nu ska jag ta och återgå till mitt arbete, men vi hörs igen innom kort :)

Fridens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se