Tisdag Morgon..

Nu sitter man återigen på jobbet då efter gårdagens utbildning, så nu ska vi se om jag har någon användning av det jag lärde mig, men det vet jag ju iof redan att jag kommer att ha då det verkligen var en jättebra utbildning :)

I morgon skulle ja egentligen ha börjat 07:45 men jag lyckades precis byta så jag får börja 12:30 ist :) Fett skönt :) Som ni säkerligen redan vet så hatar jag att kliva upp tidigt, det är nästan som en fobi för mig :)

Jag vart spådd igår :) lite av det som sades visste jag redan om att det skulle hända, så nu hoppas jag bara på att resten stämmer :P den som lever får se :)

Nu ska jag återgå till mitt jobb :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ärså sööööt vil ätA UPP DEJ

2010-10-19 @ 11:15:46
Postat av: sandra

dax att sola herrn=)

2010-10-19 @ 17:22:04
Postat av: Jennifer

läccker

2010-10-20 @ 19:18:26
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se