Start Viktnedgång....

From i morgon så ska jag börja att gå ner ytterligare i vikt, nu har jag under ett tag låtit bli att banta så mycket, just för att jag ska stå still ett tag, så nu är det dax att ta tag i allvaret igen. Åter till den dagliga motionen osv, detta är ju inget svårt då jag rasat i vikt tidigare, och är man smal så slipper man ju retuschera sina bilder, är ju inte alla som pallar att gå ner i vikt, då använder dom photoshop istället, vilket är idiotiskt, folk ser en dagligen liksom :)
så här är jag nu :) 

Kommentarer
Postat av: minischulman

sv: tack så mkt! :D



nice work maan!



haha håller med om photoshopgrejen. vissa verkar ju inte förstgå att folk ser de i verkligheten med.

2010-10-03 @ 02:37:14
URL: http://minischulman.blogg.se/
Postat av: Lanah

Hur går man ner i vikt snabbast? ;>

2010-10-03 @ 17:35:39
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se