Saknar sommaren!!!

Sitter och kollar på lite bilder, skulle egentligen se film, och jag inser en sak, jag vill ha soooommar igen, saknar sommaren så fruktansvärt. Det finns ju så mycket roliga saker man kan göra på sommaren som man inte kan göra på vintern, tex bada, sola, grilla och åka på diverse utflykter.

Vilket är ert bästa sommarminne från sommaren 2010?


Min bästa kväll var nog en kväll då jag och några av mina bästa vänner drack lite, satt o prata hejdlöst och gick sen ner till stan, den promenaden var nog den roligaste ever ;D

Kommentarer
Postat av: anneli

det absolut bästa med sommaren är ju ändå sena kvällar, bara umgås med härliga människor o sitta o prata o må liksom och att tiden inte har någon större betydelse.

2010-10-20 @ 23:31:53
URL: http://aannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se