Nu sitter jag på lunch...

Eller middag eller vad man nu ska kalla det, jag säger iaf lunch, för så står det i mitt schema ;) Då är det så :)

Jag börjar nästan få lite åldersnojja nu, satt precis och tänkte på hur fort veckorna går, insåg även att snart är det faktiskt januari och då fyller jag 27 :O Kan ni fatta? 27 j***a år. Det är ju verkligen huuuuur gammalt som helst. Aja, man kan ju liksom börja skriva sitt testamente snart då, innan det är för sent tänkte ja :)

Är så avundsjuk på Kevin och Sandra som ska åka till Tunisien i en vecka nu. Jag vill ju också åka utomlands, så det kommer att bli en resa för mig innom kort, eller ja, det blir då man får ut sina semester dagar. Känner att jag vill inte åka och ha obetald semester, skulle inte kunna koppla av, bättre att veta att man är ledig och ändå har betalt, bli ju som bättre de.

Nu ska jag springa ner och ta en rök innan min lunch är slut, men jag återkommer under kvällen med fler inlägg om det inte blir mycket på jobbet, om det blir mkt att göra så kommer det nått inlägg då jag kommer hem :)

Vill ha denna bilen!!

Fridens med er


Kommentarer
Postat av: Mia

Den bilen är till för män..

2010-10-20 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se