Mina fobier..

Tänkte fokusera på att ni ska få lära känna mig lite bättre :) Tänkte börja med mina 3 värsta fobier.

1. Fika själv på stan - Jag kan verkligen inte gå på ett café själv och sitta där och fika, då känner jag mig så jävla uttittad

2. Mörker - Kanske låter töntigt, men jag är faktiskt jävligt mörkrädd trotts att jag är 26 år :)

3. Konstiga människor - Kanske låter kränkande, men om en person betér sig konstigt eller gravt annorlunda, ja då känner jag obehag och håller mig så långt borta från den personen som möjligt.


vad har ni för fobier? ni kan ju skriva och berätta om iaf 1 fobi som ni har, alltid kul att veta hur folk tänker osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se