Lite information om mig...

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Magen
piercing: Tungan
sport: låter jag vara obesvarad
husdjur: Fiskar
semester: Sommarstugan hos pappas fosterbror
konsert: Gyllene Tider
kärlek: Det minns jag inte om jag ska vara helt ärlig

JUST NU:
äter du:
Fredagsfika på jobbet
dricker du: Kaffe
ska du: Jobba
lyssnar du på: Kunder
väntar du på: På att få gå hem
tittar du på: Dataskärmen
har på du på dig: Munkjacka, jeans och björnborg skor

DIN FRAMTID:
barn:
Nej
giftermål: Ja tack
karriär: Det visar sig

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Kyssar
kortare eller längre: Om det gäller mannes organ så väljer jag längre
snygg mage eller snygga armar: snygg mage
busig eller lydig: Busig ;)

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Japp
tappat bort glasögon/linser: nej
brutit ett ben: ja
rymt hemifrån: Tror inte det
röntgats: ja
krossat någons hjärta: japp
nobbat någon japp
gråtit när någon dött: Ja, morfar, farmor och farfar :(

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: nja
gud: nej
mirakel: Absolut
aliens: nej
magi: nej
ett himmelrike: nja
tomten: haha NEJ
änglar: nej
transformers: nej

BLANDAT:
är du kär i någon? Ja
önskar du att du bodde någon annanstans? nej
tycker andra att du är attraktiv? JAJJAMEN
dricker du? Japp
använder du droger? Röker
vilket schampo använder du? Inget, är rakad
vilken parfym använder du? Armani
vad är du rädd för? höjder
gillar du att tvätta? Ja de kan vara rätt nice


Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

var med i min blogg tävling om en as snygg nyårsklänning :)

2010-10-01 @ 14:57:56
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se