God morgon..

Nu sitter man här med morgonkaffet i vanlig ordning och har precis duschat och gjort sig klar för veckans första arbetsdag. Idag slipper jag iaf köra själv upp till Härnösand då jag åker med Lizette, gött de, för då kan ja sova ;)
Idag kommer ja som sagt sitta på utbildning hela dagen så det kommer inte finnas mycket tid över till bloggande, men håll bara ut för i kväll kommer jag att blogga som bara den :)
Nu ska jag göra klart det sista innan Lizette är här o plockar upp mig, så jag önskar er alla en trevlig dag..
Jag vill ha sommar igen :(

Kommentarer
Postat av: 20 år & mamma :)

Sommar is the shit :D

2010-10-18 @ 09:43:23
URL: http://Ewwliin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se