Big Boy...

Nu har jag äntligen kommit hem och får nu efterlängtat sitta ner och koppla av..

Men det bästa av allt är att jag börjar inte förrän 12:00 i morgon, vilket betyder SOOOOVMOORGON... 
När jag kom till Sundsvall så for jag in på Claes Ohlsson och köpte nytt trådlöst nätverkskort till min dator samt en födelsedagspresent till Wictoria ( hade de inte vart för att vissa hoppat på mina vänner i deras bloggar så hade ja länka) som fyllde år i lördags. Sen for jag hem och hämtade Wictoria och vi for på Willys och köpte lösgodis, för dom har ju som sagt billigt nu denna vecka, vart lite mer saker med, men det brukar bli så när man åker på affären.
Sen for vi vidare till Big Boy och unnade oss en meny var, även Elleonora kom dit och joinade oss, mycket trevligt.
Sen kom vi hem och Wictoria har satt in mitt trådlösa nätverkskort i datorn, jag är ju gay, så det klarar jag ju liksom inte själv  ( har mer att göra med att jag inte är teknisk )
Så nu sitter jag här och svarar på lite mail från er, surfar runt lite osv osv...
för mig är det egentligen godisförbud som gäller, men är det billigt så är det. Säger som min moster: "man kan äta allt men inte jämt"
och hon har så rätt...
Vad har alla läsare för sig då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se