Tillbaks på ruta ett..

Japp, då var bloggen aktiv igen då....

Som ni säkert märkte så tog jag bort min blogg, anledningarna var många till varför jag gjorde det, den största anledningen var den att det stod så mycket i den som påminde mig om saker som jag inte ville bli påmind om...
Dagen efter jag hade tagit bort den så ångrade jag mig, jag mejlade förtvivlat till supporten på blogg.se och vädjade till dom att återskapa den, som TUR är så fixade dom till det.
Istället för att göra en ny blogg med ny adress och ny domän och grejer så raderade jag istället alla inlägg, så jag kallar detta tillbaks på ruta ett...
Bytte ju även mobilnummer i går, vart så less på att så många som inte ska ha mitt mobilnummer hade det, så efter ett samtal till Telenor så vart jag ägare till ett nytt nummer.
Jag har bestämt mig för att börja om, umgås med dom jag vill, göra det jag vill, vara som jag vill, skita i vad andra tycker, ringa vem jag vill, ge mitt nummer till den jag vill osv osv.
Har mina närmaste vänner som jag håller varmt om hjärtat, behöver inte nämna några namn, för ni vet mycket väl vilka ni är :)
Kvällen har tillbringats i goda vänners sällskap. Efter jobbet så åkte jag och hämtade Sandra, sen vidare ut mot Timrå där vi skulle kolla på hennes kille Kevin då han spelade fotbollsmatch, vi kom dock lite sen, FÖRLÅT Kevin, men vi såg ju ditt snygga mål iaf :)
Efter matchen så åkte jag, Sandra och Kevin in till stan och intog ett varsitt solarium, GUD vad jag njöt, satt och frös som en dåre då vi kollade på fotbollen, så jag var i sjunde himlen då jag ÄNTLIGEN fick sola.
Efter det så for vi till McDonald´s där vi mötte Elleonora och min bror Tony, vi fikade lite, snackade och rökte :) typ det vi alltid gör då vi ses :)
Så nu sitter jag hemma, här vid datorn, drömmer mig bort fastän jag borde sova :)
Men jag hälsar alla läsare som jag har kvar välkomna till min nya blogg :) nu blir det ändring vad gällande uppdateringarna :)
Må gott mina vänner, avslutar med en bild sen vi var på fotbollen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter hur bra som helst allting Jonas ! Man ska aldrig vistas i närheten av energitjuvar som egentligen inte vill en väl . Bra vänner göra livet glatt !

2010-08-06 @ 11:08:11
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se