Äntligen Hemma..

Japp, då har ännu en dag i livet gått....

Som vanligt så var denna dagen alla andra lik, jag vaknade, drack kaffe, duschade och sen for jag till jobbet. MEN, idag så behövde jag inte stressa, trodde jag ja. Kom innanför dörrarna på jobbet, glad i hågen över att jag var 20 min tidig till jobbet, GUUUD vad skönt att kunna hämta kaffe, vatten och logga in i lugn och ro tänkte jag. DÅ slog det mig att jag hade glömt telefon i bilen, det var bara att vända. Jag kan inte jobba en hel dag utan min mobil, de går fan inte. Så ja sprang till bilen och tillbaka, så när ja kom tillbaka till jobbet så hade jag 3 min på mig att logga in, hämta kaffe och vatten. Men sen har dagen flutit på i bra takt :)
Nu efter jobbet så var jag på donken o fika med några från mitt gamla jobb, aaaasmysigt att sitta o surra lite :)
Sen for jag tillbaka mot Sundsvall, tog mig som vanligt en tur förbi solariet :)
Så nu sitter ja här o ska varva ner innan ja ska sova så jag orkar jobba i morgon :)
Kör en favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se