Tråkväder...

När ska det vara slut på detta eviga trista väder? det var sol några minuter mitt på dagen, men sedan så kom molnen tillbaka.
Har ju inte en tillstymelse av vår/sommarkänsla i kroppen :( det är liksom 15 dagar kvar tills det är sommar, JA tänk för att då är det 1a juni, och det är sommar enligt mig :D Men som det ser ut just nu så är det mer som höst ute :(
Men det ger väl med sig får jag hoppas.
Ännu en dag har passerat på jobbet och det gick väl som alltid, Man satt där och gjorde sitt liksom, mer kan man ju inte göra :)
Nu inväntar jag Big Brother och efter det så ska jag ringa Sandra Isaksson en sväng och även hinna med en promenad :)
Nu blir det soffan. Hörs hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se