Torsdag :D

Asså det är verkligen helt sjukt att det redan är torsdag, nyss var det ju måndag liksom :) Men det positiva är att jag är ledig i morgon, då ska jag till Sundsvall och träffa sandra och kevin och deras dotter miléa :) det ska verkligen bli nice :)
Ska även förbi Sandra Isaksson en sväng med och kolla könen på henne kattungar :) jag är tydligen bäst på det :P
Just nu sitter jag och dricker kaffe och börjar få lite smått panik, jag börjar om 1 och en halv timme och jag har varken duscha eller klätt på mig än, har ju en liten promenad till jobbet med, så jag borde verkligen ta mig i kragen och komma igång nu.
Önskar alla en trevlig dag så återkommer jag senare :D

Kommentarer
Postat av: Antonia

Det är sjukt störande när du gör smilisar 24/7! ;P

2011-05-18 @ 15:02:38
URL: http://antoniabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se