Sömnlös natt..

Varför ska det alltid vara så svårt att sova natten till måndagar?
Det spelar liksom ingen roll att jag var huuuur trött som helst då jag skulle sova, jag vart aspigg då jag la mig i sängen, jag gav upp efter tre timmar, bäddade på soffan istället och kollade på tv, lyckades då somna efter ca en timme, så det har blivit ca 4 timmars sömn i natt, bättre än inget iaf :)
Idag är det helt sjukt väder, kollar nu klockan halv tio på morgonen och ser att jag har 17 grader i skuggan och i solen strax över 30 grader :P
Skönt att sommaren äntligen är på väg :)
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, fint väder eller inte, jag ska jobba idag ;) Återkommer lite senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se