Premiär :D

Japp, i morse så kunden man äntligen gå i bara t-shirt till jobbet, eller ja, jag hade givetvis skor och byxor med, men det fattar ni nog ;)
Det var verkligen asvarmt ute, helt insane liksom :D
Som ni märker så uppdaterar jag sällan dagtid, det har att göra med att när jag jobbar så hinner jag liksom inte uppdatera, även om jag skulle vilja. Så ni vet att jag kommer uppdatera mest på morgonen och kvällen ;)
Nu blir det strax Big Brother, sedan har jag köpt hem morötter och gurka, så till BB så blir det stavar med dipp, nyttigt och bra, och som vanligt så skar man ju upp för mkt, kommer inte ens att få i mig hälften, men då är det bara att kasta, blir ju inget gott om man spara heller liksom :D
Nu nu blir det tv, återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se