Lilla Miléa :)

Ja som ni vet så fick ju två av mina närmsta och bästa vänner barn för en vecka sedan. Kevin och Sandra är väldigt speciella människor för mig, Kevin har jag känt sedan urminnes tider och Sandra har jag känt typ i ett och ett halvt år ( visst är det så Sandra? ) men trots denna relativt korta tid som jag känt Sandra så har vi ändå kommit varandra nära, känns som att vi ändå vet så mycket om varandra då vi har bott i hop alla tre liksom. I och med att dom är så pass speciella för mig, ja då blir deras underbara lilla dotter också speciell för mig. Jag har ju liksom vart med under graviditeten, delat många funderingar med Sandra och vi har ju pratat mycket om hur allt kommer att bli då barnet väl kom och så, så den dagen jag fick veta att Miléa var född så vart jag alldeles varm i kroppen av lycka, jag vet ju hur mycket dom har längtat efter detta barn och lika så jag :) Idag efter jobbet så åkte jag ner till Sundsvall, började med att hämta en pizza som jag ringde och beställde då jag var på väg ner, sedan gick jag raka vägen till Kevin och Sandra. Jag kom innan för dörren och sa snabbt hej till hundarna, sedan gick jag raka vägen in i vardagsrummet och där satt Kevin med Miléa i knät:) när jag såg henne i verkligheten så här första gången och höll henne för första gången, ja då måste jag säga att man kan ju inte bli annat än rörd :) hon var ett helt perfekt barn, kände bara att detta barn ska jag beskydda och hjälpa med det jag kan, kommer inte att tillåta att något händer henne, aldrig någonsin :) Ser verkligen fram emot att se denna lilla flicka växa upp, få vara med och se allt som händer liksom :) Nu känner jag att mina ögon håller på att ramla ihop, ska ta och sova så man kommer upp tidigt i morgon, vill ju inte sova bort dagen :). All kärlek till er Sandra och Kevin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se