Jonas svarar!

Bög om Till alla Kissielovers.....:
Hahaha din mobbade bög! Väx upp, tryck inte ner andra! Jag brukar inte skriva såhär, men de är sånna som du som borde dö! Du är ung och flintskallig!? Hur går de ihop?? Måste vara för du har hiv!

Jadu, tänk om du ens kände mig lite! Mobbad bög, kanske dom som är homofober skulle mobba en bög, vad vet jag, har inte såna människor i min närhet.
Hur du kan sitta och önska livet ur en person, ja det får stå för dig, hur du nu har samvete till dig, och sedan är jag inte flintskallig, skillnad på snaggad och flintskallig, problem med svenska språket? Finns kurser, svenska för nybörjare tror jag den heter, och nej, jag har inte HIV...

Men med den där kommentaren skulle jag kunna anmäla dig på dessa punkter:
1. Hets mot folkgrupp.
2. Olaga hot.
3. Personangrepp.

Men nä, jag skulle inte ens tillåta mig själv att smutsa ner mina perfekta händer för att göra en anmälan, räcker med att jag vet vem du är :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tragiskt då människor talar först (skriver) och tänker sen. Så onödigt att ens tänka tanken på att slänga in en dylig kommentar. I just don´t get it

2011-05-20 @ 08:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se