I natt har det regnat..

Ja de kan man verkligen säga, vaknade av ett dån, då var det regnet som smattra mot plåttaket som jag har på min balkong, gick upp och kollade och såg att det totalt forsade ner från taket, men det är ju iof bra att det kom en riktig regnskur, för nu lär allt damm och jävulskap vara borta från gatorna :D
Just nu så sitter jag och drivker kaffe, men jag lär nog hoppa in i dushen snart och göra mig klar för sista dagen på jobbet innan man är ledig i tre dagar.
I morgon åker jag till Sundsvall och blir kvar till måndag. Jag och Kevin börjar samtidigt då på måndag så jag gör honom sällskap upp då istället för att åka hem på måndagen :)
Jamen vi hörs senare, nu blir det dusch.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tar du med min DVD den här gången då? :p

2011-05-19 @ 20:42:15
URL: http://misswictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se