Hemma igen...

Har verkligen haft det jättemysigt hemma hos Sandra och Kevin och deras lilla bebis Miléa, vi har typ legat i sängen sedan igår och pratat, tittat på Miléa som gör så sjukt söta miner i sömnen :) Alltid lika uppskattat från min sida att åka till Sandra och Kevin och bara få koppla av och enbart existera ett tag :)
I dag kom även Elle förbi för att kolla på underverket, det var jätteskönt att få träffa henne, har inte sett henne på månader typ :)
Sedan kom Sandra Isakssons kille och hämtade mig, jag kollade könen på deras kattungar, det var fyra flickor denna gången :D Sedan så satt vi och surra lite innan jag och Sandra gick ner på stan och solade :) Nu har jag precis kommit hem och ska ta och sova, klockan ringer 06 i morgon, dvs om 6 timmar, så det kan ju vara läge för lite sömn :) avslutar detta inlägg med att lägga upp en bild på en av dom sötaste bebisar jag någonsin sett, lilla Miléa :)
Ursäkta kvalitén, Iphone är ju inte känd för din kamera direkt ;)



Kommentarer
Postat av: Merita

Naaw, vad söt hon är! :)

2011-05-14 @ 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se