Gud så trött jag är :(

Att kliva upp denna tiden på morgonen är inte min grej, det har jag ju liksom sagt så många gånger så det borde ni ju veta om nu :)
Men men, det kan ju vara skönt att sluta jobba tidigt någon dag med, i natt så vred och vände jag på mig fram till halv två innan jag lyckades somna, men jag hoppas att ja kommer att somna bättre i kväll, ska ju som sagt upp samma tid i morgon.
Idag måste jag hinna på systemet efter jobbet, ska ju ut både fredag och lördag denna helg, sedan ska jag förbi och sola, shoppa lite kläder osv osv, så mkt jag måste göra så jag vet inte hur jag ens ska hinna med hälften ;) Men nu måste jag skynda mig så jag inte bli sen till jobbet, återkommer lite senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se