God morgon :D

Idag är det söndag, och även om jag vart lite för full igår så mår jag faktiskt bra idag, trodde att jag skulle må sämre. :D
Idag ska jag när jag orkar ta och gå ner på stan och sola en sväng, kroppen har ju fått vila två dagar nu, höll på att få soleksem, så idag ska jag starta lite mjukt igen ;) Sedan ska jag gå på affären och köpa hem lite saker så jag kan göra en sallad, får se om det blir kyckling eller räksallad, inte bestämt mig än, men en sak är säker, det bli INGEN skräpmat idag iaf :)
Tänkte att jag skulle slänga mig på soffan och kolla på en Beckfilm för att mjukstarta denna dagen lite, känner inte att jag har vidare bråttom :)
Återkommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se