Fredag :D

Detta innebär att man är ledig i två dagar efter denna :D
I kväll ska vi ha teamfest med jobbet, så det blir lite bowling och god mat, sedan blir det fest med utgång på det, kommer att sitta fint efter en hård arbetsvecka ;)
Blir nog utgång i morgon med, har inte bestämt mig än, men har man haft det i åtanke så är det svårt att inte sätta som planerna i verket :)
Nu har jag klivit upp denna tid två dagar på raken, jag som alltid brukar kliva upp sent och börja sent, men jag var liksom tvungen, annars hade ja inte kunna vara med på festen i kväll, man vill ju inte missa en chans till att bli full o göra bort sig inför jobbet, hahah :P
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, börar jobba om en timme, så jag känner lite smått panik nu, ha en underbar fredag :D
Dagens skönthetstips, som funkar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se