Effektiv :D

Japp, det kan man ju säga att jag är. Fick Atf från jobbet klockan 13. Sedan dess har jag hunnit:
Sola.
Varit på systembolaget.
Handlat.
Städat.
Gått tillbaka till affären och köpt lysrör till badrummet
Det tycker jag är ganska bra gjort på så få timmar :D så nu ska jag unna mig en mysstund i soffan med lite selleri som tilltugg, kanske tar nån morot med ;)
Ska iaf ta och slänga på en Beckfilm, trotts att man har sett dom hundra ggr så kan man se dom igen, jag återkommer lite senare :D
Vilken är eran bästa Beckfilm? min är levande begravd!


Vad tycker ni om min gamla header? Bättre eller sämre än denna? :)



Kommentarer
Postat av: Pia

Den nya är bättre :)

2011-05-05 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se