Dagarna rusar fram :D

Känns som att det var igår jag kom hem från Ibiza, men det har snart gått tre dagar liksom, snart är det ju liksom helg igen :D
Jag längtar tills på fredag, då ska vi ha teamfest med jobbet, det blir lite bowling sedan har vi hyrt en lokal som vi kommer att vara i, där ska vi käka lite mat och dricka lite. Efter det så kommer det bli en sväng på krogen iaf :) Kommer att bli fiiint :P
Jag skulle dock behöva raka huvudet, men jag slog ju upp ett såg då jag var utomlands, det skulle behöva läka innan jag kör en rakapparat över huvudet, känns som att jag kommer att slita upp såret igen annanar :P
Nu ska jag ta o fixa lite kaffe innan det är dags att se på big brother :D
Återkommer lite senare
Btw, denna bil skulle jag vilja ha, jag är ju frälst i Audi :D vad har ni för märke som ni gillar bäst då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se