Tagga utgång...

I dag jävlar är det lördag.. Som jag har längtat hela veckan.
Idag så kommer Michaela upp, vi ska gå stan, handla lite kläder om vi hittar, köpa med oss mat hem, ja ska klippa henne, hon ska klippa mig, sedan blir det väl det vanliga fixet innan utgång, duscha, prova kläder, ansiktsmask och allt annat som är nödvändigt för att gå ut :) Funderar även på om man skulle ta o sola lite, testa och se vad hsand har att erbjuda i solarieväg, tror knappast att dom slår ståsolariumen i Sundsvall, men det som finns får ju så lov att duga.
Sedan i kväll blir det ju även melodifestivalfinalen, men har ju liksom sett alla deltävlingar, få måste man ju se finalen med :)
Även Sandra skulle ha kommit upp idag, men hon ska jobba natt i helgen istället, men jag förstår henne, hon tjänar fett bra då hon jobbar natt, speciellt på helger, och hon ska snart utomlands, så då kan det vara skönt med extra pengar :)
Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag ringa Michaela :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se