Jobbig dag..

Idag har det vart jobbigt, kan liksom inte sätta fingret på vad det är som får mig att må så dåligt heller, eller ja, någon av anledningarna vet ja ju, men det finns något i bakgrunden som spökar, vad det är, ja det får jag försöka lista ut.
Men nu är jag hemma iaf, sitter just nu och unnar mig lite Keso,  ska faktiskt äta lite Cheeseballs sen med, känner att jag faktiskt kan unna mig det nu, men jag vet, jag kommer ångra mig sedan och sitta o gnälla, men men, är det gott så är det. Eller som min moster brukar säga " man kan äta allt, men inte jämt" det har hon iof rätt i, men det onytta skadar mitt psyke så det finns inte, och mitt samvete, men ändå så äter jag det. Men men, ja lär nog inte gå upp av några bollar ;)
Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och göra precis det alla andra kommer att göra, kolla på Big Brother, sedan ska jag kolla på veckans avsnitt av världens bästa hotell. Det är fan en kungserie som jag tycker att många borde följa. Där har vi mycket att lära om arbetsmoral och villja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se