God morgon...

Vaknade relativt tidigt idag, typ 08 kollade jag på klockan, men jag var utvilad så det gjorde inget :) Sedan låg jag kvar och funderade över massa saker i ca en timme, börjar ju inte förrän 12:45 så det hade jag ju tid med :) Ska typ jobba kväll hela veckan förrutom på lördag och söndag då jag börjar runt 09 typ. Kollade precis ut och ser att nu är våren här, det är ju sååååå underbart, snart är det sommar liksom :) det ska bli så skönt att slippa ta på sig en massa kläder innan man går ut, så underbart att bara kunna stoppa ner fötterna i ett par sko och bara glida i shorts och linné :)
Idag fyller Sandra år :D Stoooort grattis till dig gumman :)
Många som fyller år i mars faktiskt, tycker att det är någon varje dag, nu menar jag ju givetvis folk som jag känner ;) annars e de ju tusentals människor som fyller år varje dag :P
Nä nu ska jag hoppa in i duschen, återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se