Fredag...

Idag är det fredag, vanligtvis hade jag vart ledig två dagar nu, men icke, jag ska ska jobba helg och är inte ledig förrän på tisdag, men vad gör det :) e ju roligt att jobba :D
En sak som stör mig dock är att det snöar ute, NÄR SKA DET BLI VÅÅÅÅÅÅR? Ja de kan man ju undra...
Jag tror att jag håller på att bli förkyld, men det är ju inte så konstigt så kallt som det är i denna lägenhet, jag får nog göra en felanmälan iaf, hatar liksom att ringa o klaga, men annars lär det ju knappast hända något, eller hur? ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen osv..

Kommentarer
Postat av: jenni

Jonas vart har du tagit vägen.

Väntar ju på att du ska komma och hälsa på i huset.

2011-03-20 @ 07:01:15
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se