Det löste sig...

Kontaktade Siba i morse och var väl kanske lite mer otrevlig än vad jag hade behövt vara, men iaf, ska få åka till ett Siba varuhus och lämna igen datorn där och plocka ut en annan och bara betala mellanskillnaden, samt att jag får 300 kr rabatt på den andra datorn som en liten kompensation, tyckte jag iallafall var snällt gjort av dom, så nu är Jonas glad och lycklig igen, så i morgon alternativt idag så ska jag fara ner till Sundsvall och gå på Siba, då ska jag banne mig se till att datorn jag får med mig hem verkligen har en HDMI-Utgång :D
Annars så flyter dagarna på bra här i Härnösand, trivs bra i lägenheten samt att det är skönt att slippa ta bilen till jobbet. På tal om bilen ja, den har jag nu sålt, så jag blir av med den i helgen om jag har hunnit få mina papper för ägarbyte, men dom lär väl komma till veckan så jag får ta det då istället, men det är skönt att jag är av med den iaf, känner inte att jag orkar krångla på och laga den då den ändå bara kommer att stå, bättre att jag säljer den och får lite mindre för den, det blir ju samma sak som att slänga ut pengar på att laga den och få lite mer för den, plus att jag vart ju av med de snabbare på detta sätt...

Nu sitter jag på lunch på jobbet, lunchen som förvövrigt snart är slut och jag har inte hunnit röka än ( panik! ) så jag lär springa ner och snabbsuga lite..

Återkommerl lite senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se