Då var det gjort..

Då har man betala månadens räkningar, tack gode gud att det inte är långt till nästa lön som kommer rätt tidigt pga påsken nästa månad :P haha, inte riktigt så illa är det, men det vart lite extra denna månad med alla helårsförsäkringar som kom, men men, man får hålla igen lite, så är det, inte mer med det :) Tur man jobbar hela dagarna, då hinner man inte bränna så mkt.
Sedan har man ju massa roliga saker att se fram emot, bla en kryssning som kommer att äga rum redan nästa vecka, sedan blir det en liten tripp till Ibiza nästa månad, kommer att bli fett nice.
Just nu sitter jag med feber, så vi får dock se hur det bli med kryssningen, e jag sjuk så måste jag ju stanna hemma, men ja vägrar att bli sjuk, så enkelt är det :) Känns som att jag kommer att bli medtvingad även om jag är sjuk, men då får jag gå på alvedon och ge fan i o supa, det löser sig nog :)
Nä nu ska jag fixa lite innan ja ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se